Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×
  • Photo
Download JPG 1587 × 709



Details

Submitted on
June 8, 2009
Image Size
1.0 MB
Resolution
1587×709
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,673 (3 today)
Favourites
31 (who?)
Comments
42
Downloads
563
×
battle of kuruksethra by prey47 battle of kuruksethra by prey47
dusk jacket design for bharata yudha comic by the maestro teguh santosa. did it with wacom tablet directly on screen
Add a Comment:
 
:icongantibaju:
gantibaju Jul 5, 2011  Professional Interface Designer
sangar!
Reply
:iconbattyman1986:
battyman1986 Feb 20, 2011   Traditional Artist
gorgeous....... just gorgeous.wow where can i learn to draw like this any tips("that wud be nice")
Reply
:iconprey47:
prey47 Feb 21, 2011  Professional General Artist
ow, first of all, thanks.you from India, right? of course there are plenty talented people there
Reply
:iconbattyman1986:
battyman1986 Feb 23, 2011   Traditional Artist
thnk u man
Reply
:iconrealize9k:
bro di jakarta,, dah habis katanya,, untuk yang ini :(,, untuk yang 2 jilid hard cover lho,, kalo yang 1 jilid sih masih ada,, tapi lebih bagus yang dua jilid (covernya lebih mantabs menurut saya) untuk dipajang di lemari koleksi. ada info gak kira2 yang masih ada dimana??
Reply
:iconprey47:
prey47 Oct 13, 2010  Professional General Artist
aku masih simpen stok kalo covernya doang mah. gapapa kalo mau aku bisa kirimin
Reply
:iconrealize9k:
mas ada YM nya gak??
Reply
:iconloofami:
masuk Yogya nggak nih komik?!!
Reply
:iconprey47:
prey47 Sep 27, 2010  Professional General Artist
ada doong, ini saya kasi nomer yang jualan: 081-328-639-468 (Frezhia) selain mahabarata dan bharata yuda komik wayangnya ada ramayana, wayang purwa, serta arjuna sasrabahu
Reply
Add a Comment: